luni, 3 august 2009

Oracolul cristalelor de apa

Conţine 48 de lamele cu fotografii minunate ale cristalelor de apă şi o cărticică cu instrucţiuni de folosire a acestor lamele.Dr. Masaru Emoto, autorul cărţii best-seller Mesajele ascunse din apă, a descoperit că moleculele de apă pot fi influenţate de gândurile, cuvintele şi sentimentele noastre. Când apa este îngheţată, cristalele formate relevă gândurile concentrate ce-au fost îndreptate asupra apei. Oracolul Cristalelor de Apă conţine 48 de fotografii excepţionale ale cristalelor de apă. Toate au menirea de a ne înnobila sufletul, de a ne amplifica gândurile şi trăirile pozitive şi de a aduce în viaţa noastră pacea lăuntrică şi starea firească de bine.„Pe baza cercetărilor mele, am ajuns să cred că apa oceanelor păstrează amintirile tuturor făpturilor care trăiesc în ea şi că gheţarii de pe Pământ s-ar putea să conţină milioane de ani din istoria planetei. Apa circulă în jurul globului, trece prin trupurile noastre şi se răspândeşte în întreaga lume. Dacă am putea interpreta aceste informaţii cuprinse în memoria apei, am putea înţelege Cosmosul, minunile naturii şi însăşi viaţa.Întotdeauna am subliniat faptul că energia înseamnă vibraţii, iar vibraţiile înseamnă viaţă. Cuvintele sunt vibraţii. Prin urmare, cuvintele exprimă viaţa. Cred că strămoşii noştri ştiau că totul începe prin vibraţii şi erau conştienţi că vibraţiile înseamnă viaţă, lumină şi sunet.Cred că oamenii au creat cuvintele cu scopul de a desluşi aceste sunete şi de a le împărtăşi cu ceilalţi. Astfel, sunetele cuvintelor nu reprezintă nimic altceva decât un dar divin din partea naturii. Cristalele de apă ilustrează acest dar divin sub înfăţişarea lor minunată.Apa este un mediu care primeşte şi înţelege chiar şi cele mai subtile vibraţii. Apa preia vibraţiile în mod firesc. Chiar şi atunci când aceste vibraţii sunt reprezentate de diferite caractere sau litere ce alcătuiesc limbajul, apa ne dezvăluie energia conţinută de aceste vibraţii prin formele cristalelor. Apa încearcă să ne comunice ceva. Emoţiile negative împiedică cristalizarea apei. Emoţiile pozitive îi permit să creeze forme hexagonale minunate.Apa constituie aproape 70 la sută din trupurile noastre şi am o intuiţie că informaţiile din apă joacă un rol foarte important în edificarea sănătăţii noastre, precum şi în formarea atitudinii noastre faţă de lume şi a atitudinii lumii faţă de noi.Am primit multe solicitări din partea cititorilor pentru a face afişe sau fotografii ale cristalelor de apă pe care le-am descoperit. Am ales să realizez un oracol cu cărţi pe care sunt reproduse fotografii ale cristalelor de apă, astfel încât cititorii mei să le poată folosi în viaţa lor, în scopuri practice. În acest pachet, sunt patruzeci şi opt de cărţi, împărţite în patru seturi de câte douăsprezece, astfel: Cărţi pentru Vindecare, Cărţi de Înţelepciune, Cărţi ale Puterii şi Cărţi ale Pământului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu