luni, 20 aprilie 2009

Vacanta de Pasti

In aceasta vacanta de Pasti am fost la bunicii mei si i-am ajutat cu pregatirile de Pasti .
Pe urma in Vinerea Mare am vopsit oua si am mai facut ultimele pregatiri. Seara am iesit afara cu prietenii mei si apoi sambata seara am mers la biserica. In prima zi de pasti am vizitat rudele iar apoi in a doua zi de pasti am mers la iarba verde impreuna cu verisorii mei mai mari.Acolo m-am distrat foarte mult iar peisajul a fost de nedescris.Seara ne-am reintors acasa unde ne-am intalnit cu alte prieteni mai vechi si apoi am vorbit cu verisoara mea din Italia.
I-am povestit cum a fost la iarba verde cu verisorii nostri .Pe urma au venit niste rude la noi si am depanat amintiri de cand eram noi mici .Apoi am iesit afara si am mai stat cu prietenii mei iar apoi am venit acasa .Vacanta aceasta a fost foarte placuta.


HRISTOS A INVIAT!

2 comentarii:

  1. vezi ca ai toti colegii de clasa pe www.stiu.info, la sectiunea elevi cu blog[dreapta sus]. citeste mailul primit, o sa stii ce sa faci.

    RăspundețiȘtergere